+421 915 420 295 +421 915 420 295 | PIRMDIENA - PIEKTDIENA 9:00 - 16:00
Facebook Youtube Instagram
Lēti aerosoli - Interneta veikals
0
Grozs
Košík
0,00 €

Menu

Noteikumi un nosacījumi

Art. 1. Vispārīgi noteikumi

1.1 Šie vispārīgie noteikumi un nosacījumi reglamentē pušu tiesības un pienākumus, kas izriet no distances pirkuma līguma starp:

tirgotāju, kas ir

Lacnepostreky s. r. o., Malokrasňanská 10137/8, 831 54 Bratislava
ICKO: 51 474 751
PVN NUMURS: 2120731437
PVN NUMURS: SK 2120731437
Konta numurs: IBAN: SK32 8330 0000 0025 0142 1355
reģistrēta Bratislavas I rajona tiesas komercreģistrā, Sro nodaļa, ieraksta Nr. 127247/B
Kontaktinformācija:
tālrunis: +421 915 420 295
e-pasts: kontakt@lacnepostreky.sk

un kurš saistībā ar patērētāju līgumu, no tā izrietošām saistībām vai komercpraksi rīkojas savas uzņēmējdarbības vai profesijas ietvaros, tostarp ar citas personas starpniecību, kas rīkojas tās vārdā vai uzdevumā.

(turpmāk tekstā - "tirgotājs")

a

patērētājs, kas ir

fiziska persona, kas nerīkojas savas uzņēmējdarbības vai profesionālās darbības ietvaros saistībā ar patērētāju līgumu, no tā izrietošām saistībām vai komercpraksi.
(turpmāk tekstā - patērētājs vai pircējs)

Sūdzību, atteikumu, priekšlikumu un sūdzību iesniegšanas adrese:

Lacnepostreky s. r. o., Brnianska 2343, 911 05 Trenčín, ID Nr. 51 474 751, e-pasts: kontakt@lacnepostreky.sk

2. Tirgotāja vispārējie informācijas pienākumi

2.1. Katram piedāvātā produkta veidam ir norādītas galvenās produkta īpašības, kas ir sniegtas tirgotāja e-veikalā sniegtā produkta apraksta veidā.
2.2 Tirgotāja vai personas, kuras vārdā darbojas tirgotājs, uzņēmuma nosaukums, tālruņa numurs un juridiskā adrese vai uzņēmējdarbības vieta: norādīts šo noteikumu 1. pantā.
2.3 Produkta pārdošanas cena: ir norādīta katram piedāvātajam produktam.
2.4 Transporta, piegādes, pasta un citas izmaksas un maksājumi: norādītas piegādes noteikumu 8. pantā.
2.5 Kopējā cenā var tikt iekļautas papildu izmaksas un maksājumi, ja izmaksas un maksājumus nav iespējams noteikt iepriekš. Pircējs tiks informēts par šīm papildu izmaksām un maksājumiem pirms līguma noslēgšanas.
2.6 Izpildes noteikumi: tirgotājs apņemas:

  • piegādāt preci saskaņā ar pirkuma līgumu,
  • nodrošināt, ka prece ir pieejama pircējam līgumā noteiktajā vietā,
  • iesaiņot produktu atbilstošā iepakojumā uz pircēja rēķina,
  • saprātīgā termiņā paziņot pircējam, kad produkts būs pieejams (tirgotājs vai trešā persona, kas veic piegādi, informēs pircēju par līguma priekšmeta apstrādes un piegādes statusu, izmantojot elektronisko saziņu),
  • uzņemas risku un visas ar produktu saistītās izmaksas līdz tā nodošanai pircējam,
  • ļaus pircējam iegūt īpašumtiesības uz produktu.

2.7. Pircējs savlaicīgi pieņem preci un samaksā pirkuma cenu.
2.8 Pirkuma izpildes brīdis ir preces piegāde pircējam un pircēja veiktā norunātās cenas samaksa par preci.
2.9 Izpildes vieta ir pircēja līgumā norādītā adrese, kurā notiek arī īpašuma tiesību nodošana.
2.10 Maksājuma noteikumi, piegādes noteikumi un laiks, līdz kuram tirgotājs apņemas piegādāt vai piegādāt produktu, ir izklāstīti šo noteikumu 8. punktā.
2.11 Tirgotāja likumā noteiktās atbildības par preces defektiem esamība un ilgums: tirgotājs ir atbildīgs par defektiem, kas pārdotajai precei ir pēc tās saņemšanas pie pircēja. Ja produkti tiek pārdoti par zemāku cenu, tirgotājs nav atbildīgs par defektiem, par kuriem tika noteikta zemāka cena. Ja vien produkti nav ātrbojīgi vai lietoti produkti, tirgotājs ir atbildīgs par defektiem, kas rodas pēc produkta saņemšanas garantijas laikā (garantija). Patērētāju garantijas pieejamību reglamentē Civilkodeksa 626. pants ar grozījumiem. noteikumi
2.12 Garantijas termiņš ir 24 mēneši. Ja uz pārdotā produkta, tā iepakojuma vai tam pievienotajā instrukcijā ir norādīts lietošanas termiņš, garantijas termiņš nebeidzas pirms šā termiņa beigām. Tiesības uz atbildību par produktu, uz kuru attiecas garantijas termiņš, tiek dzēstas, ja tās nav izmantotas garantijas termiņa laikā.
2.13 Atbildības tiesības par precēm, kas ātri bojājas, ir jāizmanto ne vēlāk kā nākamajā dienā pēc to iegādes, pretējā gadījumā šīs tiesības tiek dzēstas. Lietota produkta gadījumā atbildības tiesības par defektiem izbeidzas, ja tās nav izmantotas 24 mēnešu laikā no dienas, kad pircējs pieņēmis lietoto produktu.pircējs vai tirgotājs un pircējs var vienoties par īsāku garantijas termiņu, bet ne īsāku par 12 mēnešiem.
2.14 Preču atbildības tiesību izmantošanas kārtība:

  • Pārdevējs var iesniegt sūdzību par defektiem jebkurā pārdevēja telpās, pie jebkuras citas personas, par ko pārdevējs ir paziņojis pircējam pirms līguma noslēgšanas vai pirms pasūtījuma nosūtīšanas.vai izmantojot distances saziņas līdzekļus, uz pārdevēja juridiskās adreses vai uzņēmējdarbības vietas adresi, vai uz jebkuru citu adresi, ko pārdevējs paziņojis pircējam līguma noslēgšanas brīdī vai pēc līguma noslēgšanas.
  • Ja pircējs ir iesniedzis sūdzību par defektu, nosūtot pasta sūtījumu, kuru tirgotājs ir atteicies pieņemt, pasta sūtījums tiek uzskatīts par piegādātu atteikuma dienā.
  • Tirgotājs sniedz pircējam rakstisku apstiprinājumu par defektu tūlīt pēc tam, kad pircējs ir norādījis uz defektu. Apstiprinājumā par defektu tirgotājs norāda termiņu, kurā saskaņā ar Civilkodeksa 507. panta 1. punktu defekts jānovērš. Saskaņā ar iepriekšējo teikumu paziņotais termiņš nedrīkst būt ilgāks par 30 dienām no dienas, kad norādīts uz defektu, ja tas ir ilgāks par 30 dienām no dienas, kad norādīts uz defektu.ilgāks termiņš nav attaisnojams ar objektīvu iemeslu, kas nav atkarīgs no pārdevēja.
  • Ja tirgotājs atsakās no atbildības par defektiem, viņš rakstiski paziņo pircējam atteikuma iemeslus. Ja pircējs pierāda pārdevēja atbildību ar eksperta atzinumu vai eksperta atzinumu, ko izsniegusi akreditēta persona, pilnvarota persona vai paziņota personapārdevējam par defektu, pārdevējs var atkārtoti pārmest defektu, un tirgotājs nedrīkst atteikties no atbildības par defektu; uz atkārtotu defekta pārmeklēšanu attiecas 621. panta 2. punkta noteikumi. civilkodeksa 3. pantu nepiemēro. Uz patērētāja izmaksām, kas saistītas ar eksperta ziņojumu un eksperta atzinumu, attiecas 509. panta 2. punkts. Civilkodeksa
  • Ja pirms līguma noslēgšanas vai, ja līgums tiek noslēgts, pamatojoties uz pircēja pasūtījumu, pirms pasūtījuma nosūtīšanas tirgotājs informēmil pircējam, ka par trūkumiem var paziņot arī citai personai, šīs personas darbība vai bezdarbība uzskatāma par tirgotāja darbību vai bezdarbību atbildības par trūkumiem mērķiem.

2.15 Pēcpārdošanas servisa nosacījumi: Ņemot vērā piedāvāto produktu daudzveidību, tirgotājs informē patērētāju, ka gadījumā, ja būs nepieciešams veikt iegādātā produkta apkalpošanu, patērētājs tikspēc viņa pieprasījuma / elektroniski vai citā veidā / nekavējoties tiek sniegta informācija par personu, kas nodrošina iegādātā produkta apkalpošanu.
2.16 Līguma darbības termiņš: Līgums tiek noslēgts uz noteiktu laiku, proti, līdz pārdotās preces garantijas termiņa beigām.
2.17 Ziņas par digitālā objekta, digitālā satura un digitālā pakalpojuma funkcionalitāti, tostarp pieejamie tehniskie aizsardzības pasākumi: Tirgotājs nepārdod produktus ar digitālajiem elementiem vai digitālo saturu.
2.18 Ziņas par produkta savietojamību un sadarbspēju ar digitālajiem elementiem, digitālo saturu un digitālo pakalpojumu, kas tirgotājam ir zināmas vai pamatoti sagaidāms, ka būs zināmas: Tirgotājs nepārdod preces ar digitālajiem elementiem vai digitālo saturu.
2.19 Pircējam ir tiesības prasīt pārdevējam atlīdzināt zaudējumus, ja tas nav apmierināts ar to, kāpircējs nav apmierināts ar to, kā Pārdevējs ir izskatījis Pircēja sūdzību, vai ja Pircējs uzskata, ka Pārdevējs ir pārkāpis Pircēja tiesības. Pircējam ir tiesības iesniegt alternatīvas strīdu izšķiršanas iestādei priekšlikumu alternatīvai strīdu izšķiršanai (turpmāk tekstā - "priekšlikums").strīdu izšķiršanas iestādei, ja Pārdevējs ir atbildējis noraidoši vai nav atbildējis uz pieprasījumu 30 dienu laikā no tā nosūtīšanas dienas.
2.20. Alternatīvās strīdu izšķiršanas subjekts ir Slovākijas Tirdzniecības inspekcija, izņemot strīdus, kas izriet no līgumiem par pieslēgumu sadales sistēmai, līgumiem par pieslēgumu sadales tīklam, līgumiem par pieslēgumu sadales tīklam, līgumiem parlīgumos par kombinēto elektroenerģijas piegādi, līgumos par kombinēto gāzes piegādi, līgumos par siltuma piegādi un izņemšanu, līgumos par dzeramā ūdens piegādi un līgumos par notekūdeņu novadīšanu, kas noslēgti ar iestādi, kura veicregulētu darbību saskaņā ar īpašiem noteikumiem, izņemot strīdus, kas izriet no līgumiem par finanšu pakalpojumu sniegšanu, strīdus, kas izriet no līgumiem par komunālo pakalpojumu sniegšanu, strīdus, kas izriet no līgumiem par komunālo pakalpojumu sniegšanu, strīdus, kas izriet no līgumiem par komunālo pakalpojumu sniegšanu, strīdus, kas izriet no līgumiem par komunālo pakalpojumu sniegšanupakalpojumu līgumiem, kas saistīti ar pakalpojumu kvalitāti un cenu, un izņemot pasta pakalpojumu līgumus, kas saistīti ar pasta pakalpojumiem un pasta maksājumu darījumiem.
2.21 Alternatīvās strīdu izšķiršanas struktūras ir arī pilnvarotas juridiskas personas, kas publicētas šajā tīmekļa vietnē: https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1
2.22 Patērētājs par produktu nemaksā cenu, kas atšķiras no piedāvātajam produktam norādītās pārdošanas cenas. Ja produkta pārdošanas cena faktiski atšķiras, pircējam ir pienākums maksāt šo cenu tikai tad, ja ar viņš ir skaidri piekritis šim maksājumam pirms līguma noslēgšanas vai pirms pasūtījuma nosūtīšanas, ja līgums tiek noslēgts, pamatojoties uz pircēja pasūtījumu. Tirgotājs nepiedāvā pircējam saistību neizpildes iespējas, kas prasa patērētāja rīcību, lai no tām atteiktos, lai izvairītos no papildu izmaksu segšanas.
2.23. Informācija, kas minēta 2.19. - 2.22. punktā, ir publicēta arī tirgotāja tīmekļa vietnē sadaļā Informācija un norādījumi patērētājiem.

3. Īpaši tirgotāja informācijas sniegšanas pienākumi

3.1 Tirgotāja e-pasta adrese: kontakt@lacnepostreky.sk
3.2 Citi tiešsaistes saziņas līdzekļi: SMS uz šādu tālruņa numuru: +421 915 420 295
3.3 Tirgotājs rīkojas tikai savā vārdā un uz savu atbildību, un patērētājs var izmantot tiesības uz atbildību par preci, atkāpties no līguma, pieprasīt atlīdzību vai iesniegt jebkuru citu sūdzību, izmantojot Noteikumu un nosacījumu 1. pantā norādīto adresi.
3.4. Tirgotājs nenosaka pārdošanas cenu, pamatojoties uz automatizētu lēmumu pieņemšanu, tostarp konkrēta patērētāja profilēšanu.
3.5. Cena pēc paaugstinātas likmes par līguma noslēgšanai izmantoto distances saziņas līdzekļu izmantošanu: 0,00 euro.
3.6 Tiesības atteikties no distances līguma un līguma, kas noslēgts ārpus tirgotāja telpām:
3.6.1. Patērētājam ir tiesības atkāpties no distances līguma un līguma, kas noslēgts ārpus tirgotāja uzņēmuma telpām, nenorādot iemeslus Likuma Nr. 108 20. panta 1.-3. punktā noteiktajā termiņā/2024 Coll. (turpmāk tekstā arī "Likums" dažādās gramatiskās formās), izņemot līgumu, kura priekšmets ir:

  1. pakalpojuma sniegšana, ja
    1. pakalpojums ir sniegts pilnā apmērā un
    2. pakalpojuma sniegšana ir uzsākta pirms atteikuma termiņa beigām ar patērētāja skaidru piekrišanu un patērētājs ir paziņojis, ka viņš ir pienācīgi informēts. ka, sniedzot piekrišanu, viņš zaudē tiesības atteikties no līguma, kad pakalpojums ir pilnībā sniegts, ja patērētājam ir pienākums samaksāt līgumā noteikto cenu,
  2. tāda produkta piegāde vai piegāde, kura cena ir atkarīga no cenu izmaiņām finanšu tirgū, kuras tirgotājs nevar ietekmēt un kuras var notikt atteikuma termiņa laikā,
  3. tādu preču piegāde, kas izgatavotas atbilstoši patērētāja specifikācijām, vai pēc pasūtījuma izgatavotu preču piegāde,
  4. tādu preču piegāde, kas ātri bojājas vai ātri bojājas,
  5. tādu preču piegāde, kas ievietotas aizsargiepakojumā, kurš nav piemērots atpakaļnosūtīšanai veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ, ja aizsargiepakojums pēc piegādes ir bojāts,
  6. tādu preču piegāde, kuras pēc piegādes to īpašību dēļ var būt nesaraujami sajauktas ar citām precēm,
  7. tādu alkoholisko dzērienu piegāde, par kuru cenu tika panākta vienošanās līguma noslēgšanas brīdī, kuru piegāde var notikt ne ātrāk kā pēc 30 dienām un kuru cena ir atkarīga no tirgus cenu izmaiņām, kuras tirgotājs nevar ietekmēt,
  8. steidzamu remontdarbu vai tehniskās apkopes veikšana, apmeklējot patērētāja telpas, ko patērētājs ir skaidri pieprasījis tirgotājam; tas neattiecas uz līgumu, kura priekšmets ir pakalpojuma sniegšana, kas nav remonts vai apkope.valdījumā, un līgumam, kura priekšmets ir preču piegāde, izņemot rezerves daļu, kas vajadzīgas remonta vai tehniskās apkopes veikšanai, ja līgumi tika noslēgti tirgotāja apmeklējuma laikā pie patērētāja un patērētājs iepriekš nav pasūtījis šīs preces vai pakalpojumus,
  9. skaņu ierakstu, vizuālo ierakstu, audiovizuālo ierakstu vai programmatūras piegāde aizsargpakojumā, kas pēc piegādes ir bojāts,
  10. periodisko izdevumu piegāde, izņemot abonēšanas līgumu,
  11. preces, kas iegādātas publiskā izsolē,
  12. izmitināšanas pakalpojumu sniegšana, izņemot dzīvošanai, preču pārvadāšana, automobiļu noma, ēdināšanas pakalpojumu sniegšana vai pakalpojumu sniegšana irpakalpojumi, kas saistīti ar brīvā laika pavadīšanas pasākumiem, ja līgumā noteikts, ka tirgotājam šie pakalpojumi jāsniedz precīzi noteiktā laikā vai precīzi noteiktā termiņā,
  13. digitālā satura piegāde, ko tirgotājs piegādā citādi nekā uz materiāla informācijas nesēja, ja

1. digitālā satura piegāde ir uzsākta; un
2. patērētājs ir skaidri piekritis digitālā satura piegādes uzsākšanai pirms atteikuma termiņa beigām, ir paziņojis, ka viņš ir pienācīgi instruēts ka, dodot piekrišanu, viņš zaudē tiesības atteikties no līguma, kad ir uzsākta digitālā satura piegāde, un tirgotājs ir sniedzis patērētājam apstiprinājumu saskaņā ar Regulas (EK) Nr. b) vai 13. punkta b) apakšpunktu, ja patērētājam ir pienākums samaksāt līgumā noteikto cenu.

3.6.2. Patērētājam ir arī tiesības atteikties no līguma, nenorādot iemeslu, termiņā saskaņā ar Likuma 20. panta 1. punkta b) apakšpunktu, 20. panta 2. punkta b) apakšpunktu, 20. panta 1. punkta b) apakšpunktu un 20. panta 2. punkta b) apakšpunktu. (b) un 3. punktā, ja patērētājs un tirgotājs ir noslēguši līgumu saskaņā ar 1. punkta a)-c) apakšpunktu vai e) apakšpunktu pārdošanas pasākumā vai nepieprasītā apmeklējuma laikā.
3.6.3. Patērētājs zaudē tiesības atteikties no distances līguma vai ārpus uzņēmuma telpām noslēgta līguma, tiklīdz pakalpojums ir pilnībā sniegts.kura priekšmets ir remonta veikšana, ja patērētājs ir nepārprotami pieprasījis tirgotāja apmeklējumu, lai veiktu remontu, un tā veikšana ir uzsākta ar patērētāja iepriekšēju skaidru piekrišanu.

4. Tiesību atteikties no distances līguma un līguma, kas noslēgts ārpus uzņēmuma telpām, izmantošana

4.1 Patērētājs var atkāpties no distances līguma un līguma, kas noslēgts ārpus tirgotāja uzņēmuma telpām, pat nenorādot iemeslu, termiņā līdz:

  1. 14 dienu laikā no līguma noslēgšanas dienas

1. no dienas, kad patērētājs ir pieņēmis preces - preces tiek uzskatītas par patērētāja pieņemtām brīdī, kad patērētājs vai patērētāja norādīta trešā persona, kas nav pārvadātājs, pieņem visas pasūtītās preces daļas, vai ja

  • preces, ko patērētājs pasūtījis vienā pasūtījumā, tiek piegādātas atsevišķi - brīdī, kad tiek pieņemtas tās preces, kas piegādātas pēdējās,
  • piegādā preces, kas sastāv no vairākām daļām vai daļām, brīdī, kad tiek piegādāta pēdējā daļa vai daļa,
  • piegādā preces vairākkārt laika periodā - pirmās preces pieņemšanas brīdī.

2. līguma noslēgšana, kura priekšmets ir pakalpojuma sniegšana,
3. līguma noslēgšana par ūdens piegādi, kas nav paredzēts pārdošanai ierobežotā apjomā vai noteiktā daudzumā, un līguma noslēgšana par siltuma piegādi un savākšanu,
4. līguma noslēgšana par digitālā satura piegādi, ko tirgotājs piegādā citādi, nevis uz materiāla informācijas nesēja,

  1. 30 dienas no līguma noslēgšanas dienas, kad līgums noslēgts nepieprasītā apmeklējuma laikā vai saistībā ar to, vai pārdošanas pasākumā vai saistībā ar to.

4.2 Ja tirgotājs sniedz patērētājam informāciju par patērētāja tiesībām atteikties no līguma saskaņā ar Likuma Nr. 108/2024 Coll, par atteikuma tiesību izmantošanas nosacījumiem, termiņu un procedūru, un tirgotājs patērētājam iesniedz arī atteikuma veidlapas paraugu saskaņā ar Likuma Nr. 108 2. pielikumu/2024 Coll., patērētājs var atteikties no distances līguma vai līguma, kas noslēgts ārpus tirgotāja uzņēmuma telpām, 12 mēnešu laikā no atteikuma termiņa sākuma saskaņā ar 1. punktu līdz:

  1. dienas no dienas, kad tirgotājs ir izpildījis informācijas sniegšanas pienākumu, ja beidzas 1. punkta a) apakšpunktā minētais termiņš, vai līdz 14 dienām no dienas, kad tirgotājs ir izpildījis informācijas sniegšanas pienākumu; vai
  2. 30 dienas no dienas, kad tirgotājs ir papildus izpildījis informācijas sniegšanas pienākumu, ja ir beidzies termiņš saskaņā ar Likuma Nr. 108/2024 Coll. 19. panta 1. punkta b) apakšpunktu.

4.3 Ja tirgotājs nav sniedzis patērētājam informāciju par norādījumu par patērētāja tiesībām atteikties no līguma saskaņā ar Likuma Nr. 108/2024 Coll. 19. panta 1. punktu, tad saskaņā ar Likuma Nr. 108/2024 Coll, par atteikuma tiesību izmantošanas termiņu un kārtību, un tirgotājs patērētājam nenodrošina atteikuma veidlapas paraugu saskaņā ar Likuma 2. pielikumu, kā arī saskaņā ar Likuma 20. panta 2. punktu likuma, patērētājs var atteikties no distances līguma vai līguma, kas noslēgts ārpus tirgotāja uzņēmuma telpām, 12 mēnešu laikā pēc termiņa beigām saskaņā ar Likuma Nr. 108/2024 Coll. 20. panta 1.-3. punktu, izņemot līgumu, kura priekšmets ir:

  1. pakalpojuma sniegšana, ja

1. pakalpojums ir pilnībā sniegts un
2. pakalpojuma sniegšana ir sākta pirms atteikuma termiņa beigām ar patērētāja skaidru piekrišanu un patērētājs ir paziņojis, ka ir pienācīgi informēts. ka, sniedzot piekrišanu, viņš zaudē tiesības atteikties no līguma pēc tam, kad pakalpojums ir pilnībā sniegts, ja patērētājam ir pienākums samaksāt līgumā noteikto cenu,

  1. tāda produkta piegāde vai piegāde, kura cena ir atkarīga no cenu izmaiņām finanšu tirgū, kuras tirgotājs nevar ietekmēt un kuras var notikt atteikuma termiņa laikā,
  2. tādu preču piegāde, kas izgatavotas atbilstoši patērētāja specifikācijām, vai pēc pasūtījuma izgatavotu preču piegāde,
  3. tādu preču piegāde, kas ātri bojājas vai ātri bojājas,
  4. tādu preču piegāde, kas ievietotas aizsargiepakojumā, kurš nav piemērots atpakaļnosūtīšanai veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ, ja aizsargiepakojums pēc piegādes ir bojāts,
  5. tādu preču piegāde, kuras pēc piegādes to īpašību dēļ var būt nesaraujami sajauktas ar citām precēm,
  6. tādu alkoholisko dzērienu piegāde, par kuru cenu tika panākta vienošanās līguma noslēgšanas brīdī, kuru piegāde var notikt ne ātrāk kā pēc 30 dienām un kuru cena ir atkarīga no tirgus cenu izmaiņām, kuras tirgotājs nevar ietekmēt,
  7. steidzamu remontdarbu vai tehniskās apkopes veikšana, apmeklējot patērētāja telpas, ko patērētājs ir skaidri pieprasījis tirgotājam; tas neattiecas uz līgumu, kura priekšmets ir pakalpojuma sniegšana, kas nav remonts vai apkope.valdījumā, un līgumam, kura priekšmets ir preču piegāde, izņemot rezerves daļu, kas vajadzīgas remonta vai tehniskās apkopes veikšanai, ja līgumi tika noslēgti tirgotāja apmeklējuma laikā pie patērētāja un patērētājs iepriekš nav pasūtījis šīs preces vai pakalpojumus,
  8. skaņu ierakstu, vizuālo ierakstu, audiovizuālo ierakstu vai programmatūras piegāde aizsargpakojumā, kas pēc piegādes ir bojāts,
  9. periodisko izdevumu piegāde, izņemot abonēšanas līgumu,
  10. preces, kas iegādātas publiskā izsolē,
  11. izmitināšanas pakalpojumu sniegšana, izņemot dzīvošanai, preču pārvadāšana, automobiļu noma, ēdināšanas pakalpojumu sniegšana vai pakalpojumu sniegšana irpakalpojumi, kas saistīti ar brīvā laika pavadīšanas pasākumiem, ja līgumā noteikts, ka tirgotājam šie pakalpojumi jāsniedz precīzi noteiktā laikā vai precīzi noteiktā termiņā,
  12. digitālā satura piegāde, ko tirgotājs piegādā citādi nekā uz materiāla informācijas nesēja, ja

1. digitālā satura piegāde ir uzsākta; un
2. patērētājs ir skaidri piekritis digitālā satura piegādes uzsākšanai pirms atteikuma termiņa beigām, ir paziņojis, ka viņš ir pienācīgi informēts par to, ka tirgotāja paustā piekrišana digitālā satura piegādei irtiesības atteikties no līguma, uzsākot digitālā satura piegādi, un tirgotājs ir sniedzis patērētājam apstiprinājumu par patērētāja paziņojumu saskaņā ar Direktīvas 95/46/EK 17. panta 10. punkta b) apakšpunktu. (b) punkta b) apakšpunktu un apstiprinājumu par patērētāja skaidri izteiktu piekrišanu saskaņā ar Likuma 17. panta 10. punkta c) apakšpunktu vai saskaņā ar Likuma Nr. 251/2012 Sb. 17. panta 15. punktu, ja patērētājs tos ir sniedzis, vai Likuma 17. panta 13. punkta b) apakšpunktu, ja patērētājam ir pienākums samaksāt līgumā noteikto cenu.

4.4. Patērētājam ir tiesības atteikties no līguma, nenorādot iemeslu, termiņā saskaņā ar Likuma Nr. 108/2024 Coll 20. panta 1. punkta b) apakšpunktu, 2. punkta b) apakšpunktu un 3. punktu, ja patērētājs un tirgotājs ir noslēguši līgumu saskaņā ar Likuma Nr. 108/2024 Sb. 19. panta 1. punkta a) līdz c) vai e) apakšpunktu pārdošanas pasākumā vai nepieprasītā apmeklējuma laikā.
4.5. Patērētājs zaudē tiesības atteikties no distances līguma vai ārpus uzņēmuma telpām noslēgta līguma, kad pakalpojums ir pilnībā sniegts.kura priekšmets ir remonta veikšana, ja patērētājs ir nepārprotami pieprasījis tirgotāja apmeklējumu, lai veiktu remontu, un ja izpilde ir sākta ar patērētāja iepriekšēju nepārprotamu piekrišanu.

Atteikuma tiesību izmantošanas kārtība: atteikuma veidlapas atteikuma veidlapas mapē, kas pieejama https://www. lacnepostreky.sk/formularnaododstupenie ir arī norādījumi, kā aizpildīt veidlapu un nogādāt to tirgotājam, lai izmantotu atteikuma tiesības.

4.6 Patērētājam ir pienākums segt preču atgriešanas izmaksas pēc atteikuma no līguma saskaņā ar Likuma Nr. 108/2024 Coll. 19. panta 1. punktu, un ja patērētājs atkāpjas no distances līguma, kā arī viņam ir pienākums segt preču, kuras to rakstura dēļ nevar nosūtīt atpakaļ pa pastu, atgriešanas izmaksas,
4.7 Patērētājs nav tiesīgs atkāpties no līguma, kura priekšmets ir:

  1. pakalpojuma sniegšana, ja

1. pakalpojums ir sniegts pilnā apmērā un
2. pakalpojuma sniegšana ir uzsākta pirms atteikuma termiņa beigām ar patērētāja skaidru piekrišanu un patērētājs ir paziņojis, ka ir pienācīgi informēts. ka, sniedzot piekrišanu, viņš zaudē tiesības atteikties no līguma pēc tam, kad pakalpojums ir pilnībā sniegts, ja patērētājam ir pienākums samaksāt līgumā noteikto cenu,

  1. tāda produkta piegāde vai piegāde, kura cena ir atkarīga no cenu izmaiņām finanšu tirgū, kuras tirgotājs nevar ietekmēt un kuras var notikt atteikuma termiņa laikā,
  2. tādu preču piegāde, kas izgatavotas atbilstoši patērētāja specifikācijām, vai pēc pasūtījuma izgatavotu preču piegāde,
  3. tādu preču piegāde, kas ātri bojājas vai ātri bojājas,
  4. tādu preču piegāde, kas ievietotas aizsargiepakojumā, kurš nav piemērots atpakaļnosūtīšanai veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ, ja aizsargiepakojums pēc piegādes ir bojāts,
  5. tādu preču piegāde, kuras pēc piegādes to īpašību dēļ var būt nesaraujami sajauktas ar citām precēm,
  6. tādu alkoholisko dzērienu piegāde, par kuru cenu tika panākta vienošanās līguma noslēgšanas brīdī, kuru piegāde var notikt ne ātrāk kā pēc 30 dienām un kuru cena ir atkarīga no tirgus cenu izmaiņām, kuras tirgotājs nevar ietekmēt,
  7. steidzamu remontdarbu vai tehniskās apkopes veikšana, apmeklējot patērētāja telpas, ko patērētājs ir skaidri pieprasījis tirgotājam; tas neattiecas uz līgumu, kura priekšmets ir pakalpojuma sniegšana, kas nav remonts vai apkope.valdījumā, un līgumam, kura priekšmets ir preču piegāde, izņemot rezerves daļu, kas vajadzīgas remonta vai tehniskās apkopes veikšanai, ja līgumi tika noslēgti tirgotāja apmeklējuma laikā pie patērētāja un patērētājs iepriekš nav pasūtījis šīs preces vai pakalpojumus,
  8. skaņu ierakstu, vizuālo ierakstu, audiovizuālo ierakstu vai programmatūras piegāde aizsargpakojumā, kas pēc piegādes ir bojāts,
  9. periodisko izdevumu piegāde, izņemot abonēšanas līgumu,
  10. preces, kas iegādātas publiskā izsolē,
  11. izmitināšanas pakalpojumu sniegšana, izņemot dzīvošanai, preču pārvadāšana, automobiļu noma, ēdināšanas pakalpojumu sniegšana vai pakalpojumu sniegšana irpakalpojumi, kas saistīti ar brīvā laika pavadīšanas pasākumiem, ja līgumā noteikts, ka tirgotājam šie pakalpojumi jāsniedz precīzi noteiktā laikā vai precīzi noteiktā termiņā,
  12. digitālā satura piegāde, ko tirgotājs piegādā citādi nekā uz materiāla informācijas nesēja, ja

1. digitālā satura piegāde ir uzsākta; un
2. patērētājs ir skaidri piekritis digitālā satura piegādes uzsākšanai pirms atteikuma termiņa beigām, ir paziņojis, ka viņš ir pienācīgi instruēts ka, dodot piekrišanu, viņš zaudē tiesības atteikties no līguma, kad tiek sākta digitālā satura piegāde, un tirgotājs ir sniedzis patērētājam apstiprinājumu saskaņā ar Direktīvas 2004/39/EK 17. panta 1. punkta b) apakšpunktu. likuma Nr. 108 12. punkta b) apakšpunkts vai 13. punkta b) apakšpunkts/2024 Coll., ja patērētājam ir pienākums samaksāt līgumā noteikto cenu.

4.8 Minimālais patērētāja saistību termiņš: līdz produkta pieņemšanas brīdim.
4.8.1. Patērētāja pienākums ir pieņemt līguma priekšmeta piegādi vai nu personīgi, digitālo produktu gadījumā - norādītajā elektroniskajā adresē, vai ar pilnvarotas personas starpniecību, veicot piegādi, par ko ar viņu ir panākta iepriekšēja vienošanās. Šis pienākums ir spēkā līdz līguma priekšmeta pieņemšanas brīdim.
4.8.2. Patērētājam ir pienākums samaksāt par līguma priekšmetu. Šī pienākuma termiņš ir ne vēlāk kā līdz līguma priekšmeta piegādes brīdim.
4.9. Paziņojums par patērētāja pienākumu veikt avansa maksājumu vai sniegt citu finansiālu nodrošinājumu: Ja tirgotājs pieprasa patērētājam samaksāt avansa maksājumu vai sniegt citu finansiālu nodrošinājumu, pamatojoties uz to, ka līguma priekšmetu pēc patērētāja pieprasījuma ir nepieciešams mainīt, nodrošināt ar īpašībām, kas atšķiras no tām, kas norādītas, piedāvājot līguma priekšmetu, vai arī nodrošināt to ar citām īpašībām, kas norādītas, piedāvājot līguma priekšmetu.piedāvāto produktu, izgatavot atbilstoši patērētāja prasībām, patērētājam ir pienākums samaksāt avansa maksājumu vai sniegt citu finansiālu nodrošinājumu.nodrošinājumu tādā apmērā, kas jānosaka, savstarpēji vienojoties, uz tirgotāja kontu, kas minēts šo noteikumu 1. pantā.
4.10 Norādījumi par patērētāja atteikuma tiesību izmantošanu distances līgumā un līgumā, kas noslēgts ārpus tirgotāja uzņēmuma telpām, ir sniegti šajā saitē: https://www.lacnepostreky.sk/poucenie
4.11 Iepriekš minētā informācija ir neatņemama distances līguma vai līguma, kas noslēgts ārpus uzņēmuma telpām, sastāvdaļa, un to var mainīt tikai ar abu pušu skaidru piekrišanu.
4.12 Tirgotājs nodrošina, ka tiešsaistes saskarnē ir norādīta skaidra un salasāma informācija, vēlākais, patērētājam uzsākot pasūtījuma veidošanas procesu.informāciju par jebkādiem ierobežojumiem attiecībā uz produkta piegādi vai piegādi un informāciju par maksāšanas metodēm, ko patērētājs var izmantot, lai samaksātu cenu.
4.13. Distances līgumā, kas noslēgts, izmantojot elektroniskos saziņas līdzekļus, tirgotājs tieši pirms patērētāja pasūtījuma nosūtīšanas skaidri, nepārprotami un saprotami norāda informāciju saskaņā ar:

  • § panta 1. punkta a) apakšpunktu: par katru piedāvāto produktu rakstiski norāda produkta galvenās īpašības, ciktāl tas atbilst produkta veidam un raksturam,
  • § Likuma Nr. 108/2024 Sb. 5. panta 1. punkta d) apakšpunktu: katram piedāvātajam produktam norāda produkta pārdošanas cenu (PC). Ja produkta rakstura dēļ pārdošanas cenu nevar noteikt iepriekš, pārdošanas cenu aprēķina šādi: PC = (tirgotāja izmaksas, kas saistītas ar produkta iegādi vai ražošanu, + tirgotāja tirdzniecības marža) x PVN pēc likumā noteiktās likmes.
  • Transporta, piegādes, pasta un citas izmaksas un maksājumi ir izklāstīti Piegādes noteikumos.
  • saskaņā ar Likuma Nr. 108/2024 Coll. 5. panta 1. punkta i) apakšpunktu līguma darbības termiņš ir: līdz līguma priekšmeta garantijas termiņa beigām, ja tas ir līgums, kas noslēgts uz noteiktu laiku.

4.14. Tirgotājs nodrošina, ka patērētājs, veicot pasūtījumu, nepārprotami apstiprina, ka viņš ir informēts par pienākumu samaksāt cenu. Lai nosūtītu pasūtījumu, patērētājam "pasūtījuma nosūtīšanas/apstiprināšanas" posmā ir jānospiež poga "pasūtījums ar maksājuma saistībām", kas skaidri norāda, ka pasūtījuma nosūtīšana nozīmē patērētāja pienākumu samaksāt cenu.
4.15 Kopējā cenā var tikt iekļautas papildu izmaksas un maksājumi, ja izmaksas un maksājumus nevar noteikt iepriekš.
4.16 Patērētājs sedz preču atgriešanas izmaksas pēc atteikuma no līguma saskaņā ar Likuma Nr. 108/2024 Coll. 19. panta 1. punktu, un, ja patērētājs atkāpjas no distances līguma, arī izmaksas, kas saistītas ar preču, kuras to rakstura dēļ nevar nosūtīt atpakaļ pa pastu, atgriešanu.
4.17 Patērētājs var atteikties arī no distances līguma vai līguma, kas noslēgts ārpus tirgotāja uzņēmuma telpām un kura priekšmets ir preču piegāde, pirms atteikuma termiņa sākuma.
4.18. Patērētājs var izmantot atteikuma tiesības no distances līguma vai līguma, kas noslēgts ārpus tirgotāja uzņēmuma telpām, papīra formā vai ieraksta veidā uz cita pastāvīga informācijas nesēja, un, ja līgums noslēgts tirgotāja telpās, patērētājs var izmantot atteikuma tiesības no līguma tirgotāja telpās papīra formā vai ieraksta veidā uz cita pastāvīga informācijas nesēja, un, ja līgums noslēgts tirgotāja telpās.lai īstenotu patērētāja tiesības atteikties no līguma, pietiek ar jebkuru nepārprotami formulētu patērētāja paziņojumu, kurā patērētājs izsaka vēlmi atteikties no līguma (turpmāk "paziņojums par atteikumu"), lai īstenotu patērētāja tiesības atteikties no līguma. Patērētājs var izmantot veidlapas paraugu atteikumam no līguma, kā noteikts Likuma Nr. 108/2024 Sb. 2. pielikumā.
4.19 Atteikuma termiņš saskaņā ar Likuma Nr. 108/2024 Coll. 20. panta 1.-3. punktu uzskatāms par ievērotu, ja patērētājs paziņojumu par atteikumu nosūta tirgotājam ne vēlāk kā termiņa pēdējā dienā.
4.20. Ja rodas šaubas par piegādi, patērētāja nosūtīto paziņojumu par atteikumu uzskata par piegādātu, beidzoties termiņam, ko patērētājs pamatoti izmantojis, lai atteikumu saņemtu.piegādes metodi, ja patērētājs var pierādīt, ka paziņojums par atteikumu ir nosūtīts uz adresi, ko tirgotājs patērētājam paziņojis saskaņā ar Direktīvas 2004/83/EK 5. panta 1. punkta a) apakšpunktu, un ka paziņojums par atteikumu ir nosūtīts uz adresi, ko tirgotājs patērētājam paziņojis saskaņā ar Direktīvas 2004/83/EK 5. panta 1. punktu. likuma Nr. 108 1. punkta b) apakšpunkts vai 15. panta 1. punkta a)-c) apakšpunkts/2024 Coll. vai uz citu adresi, ko tirgotājs paziņojis patērētājam pēc līguma noslēgšanas. Paziņojumu par atteikumu uzskata par piegādātu dienā, kad tas ir nosūtīts tirgotājam uz pirmajā teikumā minēto adresi, ja pasts ir nosūtījis patērētājam paziņojumu par atteikumu.sūtījumu, kurā ir paziņojums par atteikumu, nevar piegādāt tirgotājam 34. panta 34. punktā minēto iemeslu dēļ.3 likums Nr. 324/2011 Coll. par pasta pakalpojumiem, kurā grozījumi izdarīti ar Likumu Nr. 324/2011 Coll. par pasta pakalpojumiem, kurā grozījumi izdarīti ar Likumu Nr. 324/2011 Coll. par pasta pakalpojumiem, kurā grozījumi izdarīti ar Likumu Nr. 324/2011 Coll. par pasta pakalpojumiem. noteikumi.
4.21 Tirgotāja pienākums ir uzreiz pēc paziņojuma par atteikumu piegādes uz pastāvīga informācijas nesēja izsniegt patērētājam apstiprinājumu par atteikuma paziņojuma piegādi.nesējā, ja patērētājs ir atteicies no līguma, izmantojot īpašu atteikuma funkciju vai veidlapu, kas pieejama tirgotāja tiešsaistes saskarnē.
4.22. Patērētājs var atteikties no līguma tikai attiecībā uz konkrētu produktu vai produktiem, ja tirgotājs ir piegādājis vai nodrošinājis vairāk nekā vienu produktu saskaņā ar distances līgumu vai līgumu, kas noslēgts ārpus tirgotāja telpām.
4.23 Atteikuma no distances līguma vai līguma, kas noslēgts ārpus uzņēmuma telpām, sekas attiecas arī uz jebkuru papildu līgumam, no kura patērētājs ir atteicies; to nepiemēro, ja puses skaidri vienojas par papildu līguma turpināšanu.
4.24 Papildlīgums, kā minēts iepriekšējā punktā, ir jebkurš līgums par papildu produkta piegādi vai piegādi, kas attiecas uz distances līguma priekšmetu vai līgumu, kas noslēgts ārpus tirgotāja telpām, neatkarīgi no tā, vai produktu piegādā vai nodrošina tirgotājs vai cita persona, vienojoties ar tirgotāju.
4.25 Tirgotājs vai cita persona saistībā ar papildu līguma izbeigšanu saskaņā ar Likuma Nr. 108/2024 Coll. 20. panta 11. punktu var pieprasīt no patērētāja tikai izmaksu atlīdzināšanu saskaņā ar Likuma Nr. 108/2024 Coll. 21. panta 3. un 5. punktu un 22. panta 3. punktu.
4.26 Pierādīšanas pienākums par atteikuma tiesību izmantošanu gulstas uz patērētāju.

5. Norādījumi par patērētāja atteikuma tiesību izmantošanu attiecībā uz distances līgumu un līgumu, kas noslēgts ārpus tirgotāja uzņēmuma telpām

5.1. Atteikuma tiesības

5.1.1. Patērētājam ir tiesības atkāpties no šī līguma, nenorādot iemeslu, 14 dienu laikā no dienas, kad patērētājs ir saņēmis preci, saskaņā ar likuma Nr. 108 20. panta 4. punktu/Produkts tiek uzskatīts par patērētāja saņemtu brīdī, kad patērētājs vai patērētāja norādīta trešā persona, kas nav pārvadātājs, pārņem visas pasūtītā produkta daļas, vai ja:

  1. ja patērētāja vienā pasūtījumā pasūtītie produkti tiek piegādāti atsevišķi, tad brīdī, kad tiek pieņemts produkts, kas piegādāts pēdējais,
  2. tiek piegādāts ražojums, kas sastāv no vairākām daļām vai daļām, - brīdī, kad tiek piegādāta pēdējā daļa vai daļa,
  3. piegādā produktu atkārtoti noteiktā laikposmā, saņemot pirmo produktu.

5.1.2. Atteikuma termiņš beidzas 14 dienas pēc dienas, kad patērētājs vai patērētāja norādīta trešā persona, kas nav pārvadātājs, saņem preces piegādi.
5.1.3. Izmantojot atteikuma tiesības, patērētājs informē tirgotāju par savu lēmumu atteikties no šā līguma ar nepārprotamu paziņojumu (piemēram, vēstuli, kas nosūtīta pa pastu vai e-pastu) uz šādu adresi: Lacnepostreky s.r.o., Malokrasňanská 10137/8, 831 54 Bratislava, ID Nr.: 51 474 751, tel.: +421 915 420 295, e-pasts: kontakt@lacnepostreky.sk .

Šim nolūkam patērētājs var izmantot arī nodoto vai nosūtīto atteikuma veidlapas paraugu, taču tās izmantošana nav obligāta.
5.1.4. Ja patērētājs vēlas, viņš var aizpildīt un nosūtīt atteikuma veidlapas paraugu vai jebkuru citu citu nepārprotamu atteikuma paziņojumu arī elektroniski, izmantojot tirgotāja tīmekļa vietni: www.ja patērētājs izmanto šo iespēju, atteikuma saņemšana patērētājam nekavējoties tiks apstiprināta uz pastāvīga informācijas nesēja (piemēram, pa e-pastu).
5.1.5. Atteikuma termiņš tiek saglabāts, ja patērētājs nosūta paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu pirms atteikuma termiņa beigām.
5.2. Patērētāja tiesības un pienākumi pēc atteikuma no distances līguma un līguma, kas noslēgts ārpus tirgotāja uzņēmuma telpām

5.2.1. Patērētāja pienākums ir atteikties no distances līguma vai līguma, kas noslēgts ārpus tirgotāja uzņēmuma telpām, 14 dienu laikā no atteikuma dienas saskaņā ar likuma Nr. 108 19. panta 1. punktu/2024 Coll. nosūtīt preces atpakaļ vai nodot tās atpakaļ tirgotājam vai tirgotāja izraudzītai personai, lai saņemtu preces; tas neattiecas uz gadījumu, ja tirgotājs piedāvā saņemt preces personīgi vai ar tirgotāja izraudzītas personas starpniecību. Pirmajā teikumā minēto termiņu uzskata par ievērotu, ja patērētājs nosūta preces tirgotājam ne vēlāk kā termiņa pēdējā dienā.

5.2.2. Patērētājs ir tiesīgs atteikties atgriezt preces, kas iegādātas saskaņā ar līgumu, kurš noslēgts nepieprasītā apmeklējuma laikā, pārdošanas veicināšanas pasākumā vai saistībā ar to, kamēr tirgotājs nav atmaksājis patērētājam samaksāto cenu.

5.2.3. Atteikšanās no distances līguma vai līguma, kas noslēgts ārpus tirgotāja telpām, saskaņā ar Likuma Nr. 108 19. panta 1. punktu/2024 Coll. patērētājs sedz tikai tos izdevumus, kas saistīti ar preču nogādāšanu atpakaļ tirgotājam vai tirgotāja izraudzītajai personai, kura ir atbildīga par preču piegādi; tas neattiecas uz izmaksām, kas saistītas ar preču nogādāšanu atpakaļ tirgotājam vai tirgotāja izraudzītajai personai, kura ir atbildīga par preču piegādi; tas neattiecas uzja tirgotājs ir piekritis segt izmaksas pats vai ja tirgotājs nav izpildījis informēšanas pienākumu saskaņā ar 15. panta 3. punktu. 108. panta 1. punkta g) apakšpunktu/2024 Coll.

5.2.4. Patērētājs ir atbildīgs par jebkādu preces vērtības samazināšanos, kas rodas, rīkojoties ar preci vairāk nekā nepieciešams, lai pārliecinātos par preces īpašībām un funkcionalitāti.

5.2.5. Patērētāja pienākums ir samaksāt tirgotājam cenu par faktiski sniegto izpildi līdz paziņojuma par atteikšanos no līguma izsniegšanas dienai, ja patērētājs saskaņā ar Likuma Nr. 108 / 2024 19. panta 1. punktu/2024 Coll. atkāpjas no distances līguma vai līguma, kas noslēgts ārpus tirgotāja uzņēmuma telpām un kura priekšmets ir pakalpojuma sniegšana, piegādāūdens piegādi, kas nav paredzēta pārdošanai ierobežotā apjomā vai noteiktā daudzumā, vai siltumenerģijas piegādi, un pirms izpildes uzsākšanas ir devis skaidru piekrišanu saskaņā ar Ūdens piegādes likuma 17. panta 1. punkta a) apakšpunktu. likuma 108. panta 10. punkta c) apakšpunkts/Cenu par faktiski sniegto izpildi aprēķina proporcionāli, pamatojoties uz līgumā noteikto kopējo cenu.

5.2.6. Patērētājs gūst labumu, izmantojot tiesības atteikties no distances līguma vai no līguma, kas noslēgts ārpus tirgotāja uzņēmuma telpām, saskaņā ar Likuma Nr. 108 19. panta 1. punktu108/2024 Coll. neuzņemas nekādus citus pienākumus vai izmaksas, izņemot pienākumus saskaņā ar Likuma Nr. 108/2024 Coll. 21. panta 1., 3. līdz 5. punktu un pienākumu segt papildu izmaksas saskaņā ar Likuma Nr. 108/2024 Coll. 22. panta 3. punktu.

5.tirgotāja tiesības un pienākumi pēc patērētāja atteikuma no distances līguma
un no līguma, kas noslēgts ārpus tirgotāja uzņēmuma telpām

5.3.1. Tirgotājs 14 dienu laikā no dienas, kad saņemts paziņojums par atteikumu, atmaksā patērētājam visus maksājumus, kas no viņa saņemti, pamatojoties uz līgumu vai tā ietvaros.saistībā ar distances līgumu, līgumu, kas noslēgts ārpus uzņēmuma telpām, vai papildu līgumu, tostarp transporta, piegādes, pasta un citas izmaksas un maksājumus.

5.3.2. Tirgotāja pienākums ir atmaksāt patērētājam visus maksājumus saskaņā ar Likuma Nr. 108/2024 Coll. 22. panta 1. punktu. ciktāl tas atbilst atteikumam no līguma, ja vien patērētājs nav atteicies no visa distances līguma vai no visa līguma, kas noslēgts ārpus tirgotāja uzņēmuma telpām. Tirgotājs nedrīkst pieprasīt no patērētāja papildu izmaksas par transportu, piegādi, pasta sūtījumiem un citām izmaksām un maksām.

5.3.3. Tirgotājam nav pienākuma maksāt patērētājam papildu izmaksas, ja patērētājs ir skaidri izvēlējies piegādes veidu, kas nav tirgotāja piedāvātais lētākais parastais piegādes veids. Papildu izmaksas ir starpība starp patērētāja izvēlētā piegādes veida izmaksām un tirgotāja piedāvātā lētākā parastā piegādes veida izmaksām.

5.3.4. Tirgotājs nedrīkst no patērētāja iekasēt maksu par šādām izmaksām

a) pakalpojuma sniegšanu, ūdens piegādi, kas nav paredzēts pārdošanai ierobežotā tilpumā vai noteiktā daudzumā, vai siltumenerģijas piegādi atteikuma periodā saskaņā ar Likuma Nr. 108/2024 Coll. 20. panta 1.-3. punktu neatkarīgi no sniegto pakalpojumu apjoma, ja

1. tirgotājs nav sniedzis patērētājam informāciju saskaņā ar Likuma Nr. 108/2024 Coll. 15. panta 1. punkta f) vai h) apakšpunktu; vai

2. patērētājs nav devis tirgotājam nepārprotamu piekrišanu uzsākt pakalpojuma sniegšanu vai ūdens vai siltuma piegādi saskaņā ar Likuma Nr. 108/2024 Sb. 17. panta 10. punkta c) apakšpunktu.

(b) tirgotāja piegādātā digitālā satura pilnīgu vai daļēju piegādi, kas nav sniegta materiālā datu nesējā, ja

1. patērētājs nav devis tirgotājam skaidru piekrišanu sākt digitālā satura piegādi saskaņā ar Likuma Nr. 108/2024 Sb. 17. panta 10. punkta c) apakšpunktu.

2. patērētājs nav paziņojis, ka ir pienācīgi informēts par to, ka viņš zaudē tiesības atteikties no līguma, sniedzot piekrišanu saskaņā ar pirmo punktu; vai

3. tirgotājs nav sniedzis patērētājam apstiprinājumu saskaņā ar Likuma Nr. 108/2024 Sb. 17. panta 12. punkta b) apakšpunktu vai 13. punkta b) apakšpunktu.

5.3.5. Tirgotājam nav pienākuma atmaksāt patērētājam veiktos maksājumus, ja patērētājs atkāpjas no distances līguma vai līguma, kas noslēgts ārpus tirgotāja uzņēmuma telpām un kura priekšmets ir preču piegāde, saskaņā ar Likuma Nr. 108/2024 22. panta 1. punktu/2024 Coll. pirms preces viņam tiek piegādātas vai līdz brīdim, kad patērētājs pierāda, ka preces ir nosūtītas atpakaļ tirgotājam, ja vien tirgotājs nepiedāvā saņemt preces personīgi vai ar viņa norādītas personas starpniecību.
5.3.6. Tirgotāja pienākums ir atgriezt patērētājam maksājumus saskaņā ar Likuma Nr. 108 22. panta 1. punktu/2024 Coll. tādā pašā veidā, kādā patērētājs tos maksāja; tas neskar tirgotāja tiesības vienotiestiesības vienoties ar patērētāju par citu atmaksāšanas veidu ar nosacījumu, ka no patērētāja netiek iekasēta nekāda maksa saistībā ar atmaksāšanu.
5.3.7. Tirgotāja pienākums ir organizēt preču savākšanu uz sava rēķina Likuma Nr. 108 22. panta 1. punktā noteiktajā termiņā/2024 Coll., ja, pamatojoties uz līgumu, kas noslēgts ārpus tirgotāja telpām, līguma noslēgšanas brīdī preces tika piegādātas uz patērētāja mājām un, ņemot vērā preču raksturu, nav iespējams nosūtīt preces atpakaļ tirgotājam pa pastu.
5.3.8. Tirgotāja un patērētāja prasījumu, kas izriet no atteikuma no līguma saskaņā ar Likuma Nr. 108/2024 Coll. 19. panta 1. punktu, vienpusējs ieskaits saskaņā ar šo likumu nav pieļaujams.
5.3.9. Uz atteikumu no līguma, kas noslēgts no attāluma, vai no līguma, kas noslēgts ārpus tirgotāja uzņēmuma telpām un kura priekšmets ir digitālais saturs vai digitālais pakalpojums, attiecas 852.m panta 3. punkta b) apakšpunkts. civilkodeksa 3., 5. līdz 8. punktu.

6. Līguma priekšmets

6.līguma priekšmets ir tikai pirkuma līgumā - pasūtījumā skaidri norādītās preces. Tirgotāja tīmekļa vietnē norādītie daudzumi, izmēri, īpašības, cenas un citi dati ir saistoši.
6.2:

  • precei nav defektu saskaņā ar specifikāciju vai īpašībām, kas ir ierastas attiecīgā veida precēm,
  • prece atbilst Slovākijas Republikā spēkā esošajiem standartiem, noteikumiem un regulām.

6.3 Prasības attiecībā uz pārdoto produktu
6.3.1. Pārdotajam produktam pēc kategorijas jāatbilst šādām prasībām:

  1. atbilst līgumā noteiktajam aprakstam, veidam, daudzumam un kvalitātei,
  2. tas ir piemērots konkrētajam mērķim, ar kuru pircējs ir iepazinies vēlākais līguma noslēgšanas brīdī,
  3. to raksturo spēja veikt līgumā noteiktās funkcijas, ņemot vērā tā mērķi,
  4. to raksturo līgumā definētā spēja funkcionēt kopā ar aparatūru vai programmatūru, ar kuru parasti izmanto tāda paša veida priekšmetu, bez nepieciešamības pārveidot pārdoto priekšmetu, aparatūru vai programmatūru ("savietojamība") un līgumā definētā spēja darboties ar aparatūru vai programmatūru, kas atšķiras no tās, ar kuru parasti izmanto tāda paša veida preci ("savietojamība"),
  5. raksturo citas līgumā definētas īpašības,
  6. ir piegādāts ar visiem līgumā noteiktajiem piederumiem,
  7. ir piegādāts kopā ar lietošanas instrukcijām, tostarp montāžas un uzstādīšanas instrukcijām, kā noteikts līgumā; un
  8. ir piegādāts ar atjauninājumiem, kā noteikts līgumā, ja prece ir digitāla prece, un ar vispārējām prasībām, ja:

(1) tā ir piemērota visiem mērķiem, kādiem parasti izmanto tāda paša veida lietu, jo īpaši ņemot vērā darbu, kas jāveic, lai nodrošinātu, ka tā ir piemērota visiem mērķiem, kādiem parasti izmanto tāda paša veida lietu.tiesību aktus, tehniskos standartus vai rīcības kodeksus, kas piemērojami attiecīgajā nozarē, ja tehniskie standarti nav izstrādāti,
(2) tā atbilst parauga vai modeļa aprakstam un kvalitātei, ko pārdevējs darījis pieejamu pircējam pirms līguma noslēgšanas,
(3) ir piegādāts ar piederumiem, iepakojumu un instrukcijām, tostarp montāžas un uzstādīšanas instrukcijām, ko pircējs var pamatoti sagaidīt; un
4) tas tiek piegādāts tādā daudzumā, kvalitātē un ar tādām īpašībām, tostarp funkcionalitāti, saderību, drošību un spēju normālas lietošanas apstākļos saglabāt savu funkcionalitāti un veiktspēju ("ilgmūžība"), kā norādīts kas ir ierasts tāda paša veida produktam un ko pircējs var pamatoti sagaidīt, ņemot vērā pārdotā produkta raksturu un ņemot vērā visus publiskos paziņojumus.pārdevēja vai jebkuras citas tās pašas piegādes ķēdes personas, tostarp ražotāja, vai tās vārdā, jo īpaši preces reklāmā vai marķējumā; par ražotāju uzskata preces izgatavotāju, preces importētāju Eiropas tirgū.savienības tirgū no trešās valsts vai jebkura cita persona, kas sevi identificē kā ražotāju, piestiprinot pie preces savu nosaukumu, preču zīmi vai citu atšķirības zīmi.

6.3.2 Saskaņā ar 615. panta 2. punktu. civilkodeksa ar grozījumiem 2. pantu precei nav jāatbilst vispārīgajām prasībām, ja tirgotājs, slēdzot līgumu, izsaka.tirgotājs ir mutiski informējis pircēju, ka kāda konkrēta preces īpašība neatbilst vispārīgajām prasībām, un pircējs ir skaidri un konkrēti piekritis šai neatbilstībai.

7. Pirkuma līguma noslēgšanas metode

7.1. Līgums tiek noslēgts pēc tam, kad tirgotājs, izmantojot saskaņotu elektronisko saziņu, ir saistoši pieņēmis pircēja pasūtījumu un tirgotājs ir apstiprinājistirgotāja pasūtījuma pieņemšanu pircējam pēc tam, kad pircējs iepriekš pieņēmis pasūtījumu, ko dēvē par "pasūtījuma apstiprinājumu".
7.2. Saistošajā pasūtījuma pieņemšanā jānorāda preces, kuras pārdošana ir pirkuma līguma priekšmets, nosaukums un specifikācija, preces cena, preces nosaukums un specifikācija, preces cena, preces nosaukums un specifikācija, kuras pārdošana ir pirkuma līguma priekšmets, preces cena, preces nosaukums un specifikācija, preces nosaukums un specifikācija, preces nosaukums un specifikācija.produkta piegādes vietas nosaukums un ziņas par to, kur produkts ir jāpiegādā, kā arī ziņas par cenu, nosacījumiem, produkta transportēšanas veidu un datumu līdz norunātajai piegādes vietai vai citas ziņas.

8.Piegādes un maksāšanas noteikumi

8.1 Maksa par produkta piegādi ir šāda:

  • DPD / GLS / Packeta / SPS kurjers Par pakas svaru līdz 5 kg (ieskaitot): EUR 3,49.
  • Ar DPD / GLS / Packeta / SPS Courier par pakas svaru no 5,01 kg līdz 10 kg ieskaitot: EUR 3,99.
  • Ar DPD / GLS / Packeta / SPS Courier par paku, kuras svars ir no 10,01 kg līdz 20 kg (ieskaitot): EUR 4,50.
  • Ar DPD / GLS / Packeta / SPS kurjeru par pakas svaru no 20,01 kg līdz 30 kg ieskaitot: 4,99 EUR.
  • Ar DPD / GLS / Packeta / SPS kurjeru par pakas svaru no 30,01 kg līdz 56 kg ieskaitot: 9,99 EUR.
  • Ar DPD / Packeta kurjerpastu par pakas svaru līdz 84 kg (ieskaitot): 12,99 EUR.
  • DPD / Packeta kurjers Kurjerpasts par pakas svaru no 84,01 kg līdz 112 kg ieskaitot: 17,99 EUR.
  • DPD Kurjers / Packeta Kurjers par pakas svaru no 112,01 kg līdz 140 kg ieskaitot: 21,99 EUR.
  • DPD Kurjers / Packeta Kurjers par pakas svaru no 140,01 kg līdz 168 kg ieskaitot: 25,99 EUR.
  • DPD Courier / Packeta Courier par paku ar svaru no 168,01 kg līdz 196 kg ieskaitot: 30,99 EUR.
  • DPD Courier / Packeta Courier par paku ar svaru no 196,01 kg līdz 224 kg ieskaitot: 35,29 EUR
  • DPD Kurjers / Packeta Kurjers par pakas svaru no 224,01 kg līdz 700 kg ieskaitot: 43,00 EUR.
  • DPD Kurjers / Packeta Kurjers par pakas svaru no 700,01 kg līdz 1400 kg ieskaitot: 86,00 EUR.
  • Paku piegādes pakalpojums par paku svaru līdz 5 kg (ieskaitot): EUR 2,49
  • Ar paku piegādes pakalpojumu par pakas svaru no 5 kg līdz 14 kg (ieskaitot): EUR 3,59
  • Ar DPD kurjerpastu līdz 5 kg (ieskaitot): EUR 2,99.
  • Ar DPD kurjerpastu, ja sūtījuma svars ir no 5 kg līdz 19 kg (ieskaitot):EUR 3,49.
  • Personīgais savākšana (savākšanas punkts: Brnianska 2343, 911 05 Trenčín), bez svara ierobežojuma:0,00 EUR.

8.2 Šīs maksas tiks automātiski pieskaitītas, kad pasūtījums tiks apstiprināts, un pircējs tās var arī skaidri redzēt pasūtījumu sarakstā/pārskatā pirms pasūtījuma nosūtīšanas.
8.3 Cena par produkta piegādi ir spēkā Slovākijas Republikas teritorijā. Nosūtot preces uz ārzemēm, piegādes izmaksas tiek aprēķinātas individuāli, pamatojoties uz līgumu par piegādes cenu ārpus Slovākijas Republikas teritorijas.
8.4 Pircēja pienākums ir samaksāt pārdevējam pirkuma līgumā noteikto preces pirkuma cenu pirkuma līguma noslēgšanas brīdī, ieskaitot preces piegādes izmaksas saskaņā ar Likumu Nr. 18/1996 Sb. ar grozījumiem:

  • skaidrā naudā tieši kurjeram,
  • ar pārskaitījumu uz pārdevēja kontu,
  • ar tiešsaistes maksājumu karti,
  • personīgi skaidrā naudā, ar kredītkarti,
  • izmantojot VIAMO (uz saņēmēja tālruņa numuru 0907 984 566.

8.5. Ja Pircējs samaksā Pirkuma cenu Pārdevējam ar bankas pārskaitījumu, par samaksas datumu tiek uzskatīts datums, kad visa Pirkuma cena ir ieskaitīta Pārdevēja IBAN kontā: SK32 8330 0000 0025 0142 1355, VS: pasūtījuma numurs.
8.6. Pircēja pienākums ir samaksāt Pārdevējam pirkuma cenu par saskaņoto preci termiņā saskaņā ar pirkuma līgumu, bet ne vēlāk kā preces saņemšanas brīdī.
8.7 Pirkuma cena tiek uzskatīta par samaksātu, ieskaitot pilnu pirkuma cenu tirgotāja kontā, ja maksājums tiek veikts ar bankas pārskaitījumu uz tirgotāja kontu vai samaksājot skaidrā naudā kurjeram.
8.8 Gadījumā, ja pircējs samaksā tirgotājam pirkuma līgumā noteikto pirkuma cenu par preci, pircējs ir atbildīgs parpircējam ir tiesības atkāpties no pirkuma līguma un pieprasīt pirkuma cenas atmaksu tikai saskaņā ar spēkā esošajiem Slovākijas tiesību aktiem.
8.9. Ja pircējs nesamaksā tirgotājam pilnu pirkuma cenu pēc produkta saņemšanas, puses vienojas, ka tirgotājam ir tiesībastirgotājam ir tiesības atkāpties no pirkuma līguma un pieprasīt no pircēja kompensāciju par izmaksām, kas radušās, pasūtot un piegādājot neapmaksāto produktu.
8.10. Izvešanas izmaksas nav iekļautas preces pirkuma cenā, un tirgotājam nav pienākuma sniegt šos pakalpojumus pircējam.
8.11 Tirgotāja tīmekļa vietnē norādītās produktu cenas ir spēkā produkta pasūtīšanas brīdī. Tirgotāja drukātajā cenrādī norādītās cenas ir spēkā līdz jauna cenrāža izdošanai.
8.12 Tirgotājs patur īpašumtiesības uz preci līdz pilnīgai pirkuma cenas samaksai.
8.13 Pirkuma apliecinājums, kas izsniegts, pamatojoties uz pirkuma līgumu starp tirgotāju un pircēju, ir arī nodokļu dokuments.
8.14 Pircējs produktu principā var pieņemt tikai pēc pilnīgas samaksas, ja vien nav panākta cita vienošanās.
8.15 Produkta cenai pieskaita produkta transportēšanas cenu, kā norādīts iepriekš 8. pantā.
8.16 Produkti tiek pārdoti saskaņā ar tirgotāja e-komercijas tīmekļa vietnē izvietotajiem paraugiem, katalogiem vai paraugu grāmatām.
8.17 Ja vien tirgotājs un patērētājs nav vienojušies citādi, tirgotājs apņemas piegādāt vai piegādāt produktu patērētājam 30 dienu laikā pēc pasūtījuma apstiprināšanas.
8.18 Pircējs produktu saņem vietā, kas norādīta tirgotāja apstiprinājumā par pircēja pasūtījuma pieņemšanu.
8.19. Preces piegādes vieta ir vieta, kas norādīta pārdevēja pasūtījuma akceptā, ja vien puses pirkuma līgumā nav vienojušās citādi.
8.20 Ja tirgotājs piegādā preci pircējam vietā, ko pircējs norādījis pirkuma līgumā, pircējs preci saņem personīgi vai nodrošina, kalai produktu pārņemtu persona, kuru viņš pilnvaro savā prombūtnē pārņemt pirkuma līgumā norādīto produktu un parakstīt piegādes un nodošanas protokolu. Trešā persona, kas ir pilnvarota pārņemt pārdošanas līgumā minēto preci, iesniedz tirgotājam (vai kurjeram) pārdošanas līguma oriģinālu vai kopiju un maksājuma par preci apliecinājumu (ja maksājums ir veikts pirms preces piegādes), kā arī rakstisku pilnvaru. Ja pircēja prombūtnes dēļ ir nepieciešams atkārtot preču piegādi pārdošanas līgumā norādītajā vietā, visi pirkuma līgumā noteiktie noteikumi ir spēkā.visas izmaksas, kas radušās, to darot, sedz Pircējs, jo īpaši par atkārtotu preces piegādi pirkuma līgumā norādītajā vietā.produkts tiek uzskatīts par piegādātu brīdī, kad Produkts tiek piegādāts uz adresi, kas norādīta saistošajā pasūtījuma akceptā, un pieņemts brīdī, kad Pircējs attiecīgi fiziski saņem Produktu. pircēja pilnvarotajam pārstāvim vai pēc atteikuma pieņemt produktu, ko pārvadātājs norāda piegādes un nodošanas aktā.

9. Īpašumtiesību pārņemšana un preču bojājumu riska nodošana

Īpašumtiesības uz pārdoto preci un preces nejaušas iznīcināšanas, nejaušas bojāšanās un nozaudēšanas risks pāriet uz pircēju piegādes brīdī.

10.autortiesības

Autortiesības reglamentē Likums Nr. 185/2015 Coll. par autortiesībām ar grozījumiem.

11. Atbildība par defektiem

11.1 Pārdotā produkta defekti

Pārdotais produkts ir ar defektiem, ja tas neatbilst prasībām saskaņā ar Civilkodeksa 615. pantu ar grozījumiem. noteikumiem vai ja tā lietošanu kavē vai ierobežo trešās personas tiesības, tostarp intelektuālā īpašuma tiesības.

11.2 Atbildība par defektiem
11.2.1. Tirgotājs ir atbildīgs par jebkuru pārdotā produkta defektu piegādes brīdī, kas atklājas divu gadu laikā pēc produkta piegādes.
11.2.2 Ja pirkuma priekšmets ir produkts ar digitāliem elementiem, ja digitālais saturs ir jāpiegādā vai digitālais pakalpojums ir jāsniedz nepārtraukti saskaņotu laika periodu, tirgotājs ir atbildīgs par to, ka par visiem digitālā satura vai digitālā pakalpojuma defektiem, kas rodas vai izpaužas visā nolīgtajā laikposmā, bet vismaz divu gadu laikā pēc preces ar digitālajiem elementiem piegādes.
11.2.3. Lietotas preces gadījumā puses vienojas par īsāku tirgotāja atbildības termiņu. Tirgotāja atbildības termiņš ir viens gads un viena diena no preces piegādes.
11.2.4. Tirgotājs ir atbildīgs par defektu, kas radies nepareizas produkta, digitālā satura vai digitālā pakalpojuma montāžas vai uzstādīšanas rezultātā, ja

a) montāža vai uzstādīšana bija daļa no pirkuma līguma un to veica tirgotājs vai tas to veica uz tirgotāja atbildību; vai

(b) montāžu vai uzstādīšanu, kas bija jāveic pircējam, pircējs ir veicis nepareizi, jo ir radušies trūkumi, kas saistīti ar preces vai pakalpojumatirgotāja vai digitālā satura vai digitālā pakalpojuma piegādātāja sniegtajās montāžas vai uzstādīšanas instrukcijās.

11.2.5. Tirgotājs nav atbildīgs par produkta ar digitālajiem elementiem defektu, kas radies tikai tāpēc, ka nav instalēts atjauninājums saskaņā ar Civilkodeksa 617. panta 3. punktu ar grozījumiem. noteikumiem, ja Pircējs nav uzstādījis atjauninājumu saprātīgā termiņā pēc tā piegādes un

(a) tirgotājs ir informējis pircēju par atjauninājuma pieejamību un tā neinstalēšanas sekām; un

(b) Pircēja nespēja instalēt vai nepareiza atjauninājuma instalēšana nav notikusi sniegtās instalēšanas instrukcijas nepilnību dēļ.

11.3. Pierādīšanas pienākums
11.3.1. Ja defekts kļūst acīmredzams pirms termiņa beigām saskaņā ar Civillikuma 619. panta 1.-3. punktu. kodeksa, ar grozījumiem. noteikumiem, tiek uzskatīts, ka defekts bija jau piegādes brīdī. Tas nav piemērojams, ja tiek pierādīts pretējais vai ja šis pieņēmums nav saderīgs ar preces vai defekta būtību.
11.3.2. Ja pirkuma priekšmets ir produkts ar digitāliem elementiem, ja digitālais saturs ir jāpiegādā vai digitālais pakalpojums ir jāsniedz nepārtraukti noteiktu laiku, komerciālāpienākums ir pierādīt, ka tas ir piegādājis digitālo saturu vai sniedzis digitālo pakalpojumu bez defektiem 619. panta 1. punktā minētajā laikposmā. 2. Civilkodekss, ar grozījumiem. noteikumi.

11.4 Tiesības saskaņā ar atbildību par trūkumiem
11.4.1. Ja tirgotājs ir atbildīgs par pārdotā produkta defektu, pircējam ir tiesības pret tirgotāju prasīt, lai tas novērš defektu, veicot remontu vai nomaiņu (Civilkodeksa ar grozījumiem 623. pants). noteikumi), tiesības uz saprātīgu pirkuma cenas atlaidi vai tiesības atteikties no pirkuma līguma (Civilkodeksa 624. pants ar grozījumiem), tiesības uz saprātīgu pirkuma cenas atlaidi vai tiesības atteikties no pirkuma līguma (Civilkodeksa 624. pants ar grozījumiem). noteikumi).
11.4.2. Pircējs var atteikties maksāt pirkuma cenu vai tās daļu, kamēr tirgotājs nav izpildījis saistības, kas izriet noatbildības par defektiem, ja vien pircējs nav kavējis pirkuma cenas vai tās daļas samaksu brīdī, kad tiek apgalvots defekts. Pircējs samaksā pirkuma cenu bez nepamatotas kavēšanās pēc tam, kad tirgotājs ir izpildījis savas saistības.
11.4.3. Pircējs var izmantot no atbildības par defektiem izrietošās tiesības, tostarp tiesības atteikties maksāt pirkuma cenu vai tās daļu, līdz tirgotājs ir izpildījis saistības, kas izriet no no atbildības par defektiem, ja vien pircējs defekta rašanās brīdī nav kavējis pirkuma cenas vai tās daļas samaksu, tikai tad, ja pircējs ir cēlis iebildumus par defektu divu mēnešu laikā pēc defekta atklāšanas, bet ne vēlāk kā līdz termiņa beigām saskaņā ar 619. panta 1. punktu. 1 līdz 3 Civilkodeksa ar grozījumiem. noteikumi. Civilkodeksa 509. panta noteikumi netiek piemēroti. Kodekss ar grozījumiem. tiek piemēroti vienādi.
11.4.4. Atbildības par de